Generali Česká pojišťovna podporuje klienty zasažené tornádem v jejich nelehké životní situaci. V nejvíce zasažených obcích pomáhala bezprostředně po katastrofě přímo na místě. Také řešení škod zvládala neuvěřitelným tempem. V prvních 5 týdnech se podařilo uzavřít více než 80 % retailových pojistných událostí. Tím podpora GCP nekončí. Za klienty uhradí půlroční pojistné na pojištění majetku, odpovědnosti, ale i povinné ručení a havarijní pojištění.
Jak se půlroční pojistné počítá?
Půlroční pojistné se počítá z aktuálního ročního předepsaného pojistného. Na smlouvách, kterých se sleva týká, bude vygenerován technicky přeplatek a klientům se touto mimořádnou slevou sníží nejbližší platba za jejich pojištění. Pokud klient platí ročně a již zaplatil, bude sleva zohledněna v dalším předpisu pojistného.
Jak budou klienti informováni?
- Zasláním SMS
- Dopisem
- Prostřednictvím správců pojistných smluv
Věříme, že tento krok přispěje lidem žijícím v postižených oblastech ke stabilizaci životní situace.