Allianz je potřetí za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami

Třetí rok v řadě obhájila Allianz svoji pozici nejhodnotnější pojišťovny v rámci žebříčku Interbrand. Hodnota značky se zvýšila o 17 % na 15,2 mld. USD, což je nejvyšší růst od vstupu do Best Global Brands v roce 2007. I díky tomu se Allianz posunula z loňského 39. místa na 34. příčku nejlepších značek na světě.

„Značka Allianz prokazuje silnou odolnost a hodnotu pro klienty, společnost a širší trh. Usilovně jsme pracovali na tom, abychom na značku a zkušenosti zákazníků aplikovali naše hlavní principy,“ říká strategický ředitel skupiny, marketingu a ředitel distribuce ve společnosti Allianz SE Serge Raffard.

Aby společnost Allianz dále stavěla na síle své značky, zlepšila svou globální soudržnost, afinitu a rozlišovací schopnost pomocí přístupu „OneAllianz“. Ten byl použit ke sjednocení značky Allianz do jednoho loga, jednoho sdělení a jedné kampaně. Allianz navíc globálně významně zlepšila práci se zákaznickou zkušeností, pozorně naslouchá svým klientům prostřednictvím řady programů a díky tomu zlepšuje své procesy, produkty a servis klientům.

Osmileté celosvětové partnerství Allianz s olympijským a paralympijským hnutím také pomohlo zdůraznit roli Allianz jako globálního pojistitele podporujícího sportovní ekosystém. Od zahájení partnerství v lednu 2021 se obliba značky Allianz mezi lidmi, kteří si toto propojení uvědomují, výrazně zvýšila.