Allianz spustila novinku pro motoristy, kteří se na ní obraceli v souvislosti s vyřizováním pojistných události z havarijního pojištění. Nyní mohou všechny kroky, související s náhradou škody, sledovat v reálném čase. Umožňuje jim to nový Průvodce sledováním stavu škody, který je dostupný na jakémkoliv zařízení a operačním systému 24 hodin 7 dnů v týdnu.
V praxi to funguje tak, že majitel poškozeného vozidla obdrží e-mail nebo SMS s unikátním odkazem na stránku tohoto Průvodce. Dostává tak informace o vyřizování škody, kterou pojišťovně oznámil a může touto cestou také nahrávat potřebné dokumenty, jako je řidičský nebo technický průkaz, záznam o dopravní nehodě apod. Následně je informován o právě probíhající opravě a především o termínu, kdy si může vozidlo ze servisu vyzvednout. Pokud si vybere opravu rozpočtem, dozví se, kdy mu budou peníze odeslány na účet.
„Každá zpráva, kterou od nás motorista dostane, obsahuje nejenom popis aktuální situace, ale i další očekávané kroky,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. Důraz od počátku pojišťovna kladla na ochranu klientských údajů. „Průvodce sledováním stavu škody neobsahuje žádná klientská data a odkaz na něj je vždy šifrovaný,“ dodává Quis.
Součástí této služby je i veřejné pětihvězdičkové hodnocení nejenom služeb Allianz, ale samostatně také služeb opraven, do kterých Allianz směřuje své zákazníky Posledně jmenované ohlasy umožňují pojišťovně získávat informace o kvalitě servisů, se kterými spolupracuje a servisům zase zvyšovat svoji kvalitu.
Novinka Allianz se nyní týká pouze škod v rámci havarijního pojištění. Do budoucna však pojišťovna uvažuje o rozšíření této služby i na další segmenty. Všechny škody mohou klienti sledovat prostřednictvím aplikace AllianzCZ.