Vyměňte mi zelenou kartu za modrou. I takové záležitosti řeší Uniqa

Každá pojišťovna a stejně tak i UNIQA každoročně sbírá originální a vtipná vyjádření svých zákazníků, kterými komentují jim vzniklé škody a pojistné události. Blížící se Silvestr je podle nás ten nejvhodnější termín k publikaci některých zvláště podařených. Zde je náš výběr za poslední dva roky:

Žárlivá manželka

Náraz do stromu v protisměru vysvětlovala řidička takto: „Já za nic nemůžu. Je to kvůli Josefovi, mému muži a spolujezdci. On si nedá pokoj a otáčí se za každou sukní. Předjížděla jsem pomalé auto před sebou, ale to bohužel řídila mladá blondýna. Josef si mohl hlavu ukroutit. Snažila jsem se tomu zabránit a špatně jsem otočila volantem. Takže by tu škodu vlastně měli platit oni dva, né pojištění. Pokutu teda Josef zaplatil.“

 Na vině je prase

Jeden motorista, který naboural do stromu u silnice, vysvětloval nehodu takto: „Vezl jsem prase na zážitkovou zabíjačku. Popravdě, zážitek z toho mám spíše já. Nedobrý. Prase se během jízdy nějak osvobodilo z posady a přesunulo se dopředu na sedadlo spolujezdce. Ale to ho nebavilo a chtělo mě mermomocí vystřídat za volantem. Byla z toho pranice a takhle to dopadlo. Ale má to už za sebou, pašík jeden.“

 Pokousaný starosta

„Osobně nechápu, proč pan starosta šel dál do zahrady, místo aby zůstal u vrátek a počkal na nás. Náš Cézar na něj vrčel a celkově dával najevo, že to nepůjde hladce. On je fakt čitelný pes. Podle mě udělal všechno, aby následné škodě předešel.“

 Neúspěšná kamufláž

„Nehodu jsem zavinila, to nepopírám. Omluvila jsem se řidiči druhého auta, ale ten nespolupracoval. Do toho škodního záznamu mi při vyplňování diktoval, že je Karel Gott. Goťáka já ale samozřejmě poznám! Tenhle to teda fakt nebyl. Tak jsme volali policii.“

 Návrat domů

Ze škodního hlášení o vykradené domácnosti: „Po dovolené jsme dorazili konečně domů. Byl jsem fakt unavený. Chtěl jsem si vzít vychlazené pivo a sednout si na gauč k televizi. Všimnul jsem si ale, že tam není lednice ani televize. Gauč byl na svém místě.“

 Odmítač armády

Jeden klient se smlouvou povinného ručení nám napsal: „Děkuji Vám za zaslanou zelenou kartu. Proč zrovna zelenou? Jako nevoják bych opravdu přivítal jinou barvu. Navrhuji modrou. Děkuji předem za zvážení mého podnětu.“