Virtuální kancelář umožňuje finančním poradcům a klientům se setkávat kdykoliv, jednoduše z pohodlí svého domova. Efektivní a zároveň uživatelsky přívětivý nástroj vznikl spontánně, v reakci na urgentní potřeby komunikace v době, kdy není možné se osobně setkávat.
“Uvědomujeme si současnou obtížnou situaci v komunikaci, která se dotýká nejen finančních poradců. Náš tým doslova v několika dnech vyvinul portál digikancl.cz, který přenáší každodenní aktivity poradců do online prostředí”, vysvětluje Jiří Paták, jednatel digikacl.cz s.r.o., zkušený podnikatel a investor v oblasti financí, realit a technologií.
Digikancl.cz funguje jako virtuální kancelář, kde se setkávají poradci a klienti v reálném čase. Digikancl.cz umožňuje, oproti službě Hangouts či Zoom, využívání komunikačních služeb bez složité registrace a přímo v prohlížeči, který má každý ve svém počítači. V praxi si pak klient jednoduše sám sjedná schůzku dle otevírací doby digitální kanceláře svého poradce. V dohodnutý čas se pak spolu oba propojí na dálku. V rámci videohovoru vzájemně sdílí své obrazovky, nezbytné dokumenty, prezentace či nástroje a současně využívají i možnosti chatového okna. Finanční potřeby domácností v této složité době tak mohou poradci a klienti řešit i bez fyzického kontaktu.
“Věříme, že poradci i klienti ocení totální jednoduchost a uživatelskou přívětivost portálu digikancl.cz. Do budoucna samozřejmě uvažujeme o dalším rozšíření nástrojů. S ohledem na současnou situaci jsme se rozhodli, poskytnout přístup všem jeho uživatelům zdarma, a to minimálně po dobu nouzového stavu v ČR. Věříme, že digikancl.cz se brzy stane běžnou součástí komunikace nejen u poradců finančního trhu,” doplňuje Jiří Paták.
Digitální kancelář si během prvních pár dnů otevřelo již přes 300 poradců. Tvůrci projektu věří, že si k ní najdou cestu tisícovky uživatelů nejen z finanční branže. Příležitost digitalizovat komunikaci, a přesto neztratit osobní kontakt pochopili mimo jiné realitní makléři i další profese jako například účetní nebo daňoví poradci. “Přes 75% každodenní aktivity finančních poradců se odehrává v komunikaci s klientem.