Plyšové prasátko, urostlý muž a poctivá maminka. Allianz zveřejnila perličky letošního roku

Každý den komunikují zaměstnanci a obchodní zástupci Allianz s klienty. Občas se však i z obyčejné schůzky či hlášení pojistné události vyklube opravdová „perlička“. Ať už jde o popletené rodné číslo nebo fotodokumentaci srážky se zvěří pomocí plyšového prasátka. A o některé z nich se pojišťovna před koncem roku podělila.

  • Do kanceláře přišel klient. Moc pohledný a urostlý muž. Předal obchodní zástupkyni číslo smlouvy a ta začala smlouvu revidovat. Když tu jí oči zabloudily k rodnému číslu, které začínalo 68. Aby uvolnila atmosféru, obrátí se na klienta: „Teda na to jaký jste ročník vypadáte velmi dobře!“ Nastala chvíle trapného ticha a poté klient suše odvětil: „To je IČO.“
  • „Dobrý den, chtěl bych nahlásit střet s divočákem.“ „Dobrý den, jistě, jak k nehodě došlo?“ „Moment, pošlu vám to vyfocené.“ *klient pošle fotku plyšového prasátka na kapotě svého vozu*
  • *zazvoní telefon* „Dobrý den, chtěl bych vám nahlásit stav kilometrů, je jich sto padesát tisíc osm set dvacet pět. Na shledanou.“ *klient zavěsil, aniž by se operátor stačil zeptat na kontaktní údaje*
  • Přijde klient, že by chtěl sjednat pojistku na IČO. „Jistě, to nebude problém. A na jaké jméno?“ „No…na moje.“
  • Perličky pak skvěle doplňuje i fotodokumentace tachometrů a pojistných událostí, kdy klienti pošlou něco jiného – ať je to seznam nákupu, domácí úkol, screenshot z Instagramu nebo jejich spoře oděná fotografie, která pojišťovně zřejmě určená nebyla…