Už čtvrtým rokem vrací Allianz peníze kvůli menšímu nájezdu kilometrů čtvrtině svých klientů. A letos to kvůli krizovým opatřením, kdy řidiči auto využívali méně než obvykle, bude ještě více. Klienti Allianz se tak mohou těšit na to, že pojistné za autopojištění jim v době, kdy se jejich auta nepohybovala na silnici, nevylétlo oknem. Dostanou je od pojišťovny zpět.
„Tradiční pojištění není fér vůči řidičům s malým nájezdem kilometrů. Každý totiž ví, že auto, které nejezdí, nebourá. Proč má tedy polovina řidičů platit více jen proto, aby dorovnala škody řidičům, kteří jezdí nadprůměrně? U Allianz platí, že čím nižší počet kilometrů, tím nižší cena,“ vysvětluje ředitelka autopojištění Allianz pojišťovny Veronika Hašplová.
A to je důvod, proč si pojištění podle ujetých kilometrů u Allianz oblíbilo již přes 286 tisíc nových klientů, kteří jej oceňují hlavně tehdy, kdy auto využívají především na příležitostné jízdy, nákupy, cesty na chatu či ho mají jako druhé v rodině. „Letos předpokládáme, že až 75 procent motoristů najede méně, než očekávali, takže tuhle skupinu zřejmě Allianz při vyúčtování potěší,“ doplňuje Hašplová.
To však není vše, co řidiči u Allianz ocení. Už během krizových opatření zasílala Allianz klientům jejich zelené karty e-mailem ve formátu PDF, tedy bez nutnosti osobního kontaktu. V návaznosti na novou celoevropskou dohodu, která začala platit od 1. července navíc stačí mít „zelenou kartu“, která prokazuje, že má řidič pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, vytištěnou pouze černobíle. Motorista si ji tak může vytisknout sám z pohodlí domova a navíc šetřit barevnou tiskárnu.