Allianz spustila nové on-line nahlašování a sledování pojistných událostí

Stát se součástí nehody není pro nikoho příjemné. Aby byl však proces registrace škody pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový a jednoduchý postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení tak zvládne každý klient bez problému do několika minut on-line.

„Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího,“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč.

Jakoukoliv nehodu tak klient Allianz snadno nahlásí na www stránce Allianz a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka (SPZ) vozidla. Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. „Hlášení je tak jednoduché, že jej klient zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu to více než dvě minuty,“ doplňuje Hlaváč.

Allianz už na konci loňského roku spustila Průvodce sledováním stavu vyřízení škod u havarijního pojištění a v letošním roce jej rozšířila i pro pojistné události z povinného ručení. Klienti tak mají snadný přehled o všech krocích, které souvisejí s náhradou škody a navíc mohou hodnotit i svoji spokojenost. Na začátku listopadu to využilo již přes 5300 z nich a průměrně dali pojišťovně 4,5 hvězdiček z 5.